humorbefriad?

Fördelen (och nackdelen) med att ha mycket ensamtid är att man hinner tänka väldigt mycket. Har bland annat funderat på en grej sen jag läste en insändare i en tidning för ett par dagar sen. Det var en kontaktannons (nej jag själv söker ingen, tack ändå) av en man som lagt ut en bild på sig själv och förklarade att "jag faller inte för någon speciell typ av tjej, men humor är ett måste!" Då undrar jag... finns det någon som sitter och läser detta, kanske blir lite intresserad av denna man, men när hon läser slutklämmen att "humor är ett måste", tänker att fan, det har ju inte jag! Finns det människor som själva anser att de saknar humor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0