inte längre omringad av snygga tjejer.

Jag är mitt i en vecka som bara tillhör mig och ingen annan. Nästan alla vänner har flytt stan och återvänt till studentlivet. Familjen börjar jobba. Jag bor här i mitt lilla krypin, själv. Skolan börjar inte förrän på måndag och det kan tyckas rastlöst, och visst det kan de va det. Känns konstigt att inte ha fem snygga tjejer omkring sig längre, som man vant sig vid i Spanien, men det kan också va skönt. Lite egentid liksom. Lyssnar på Maria Mena och käkar halvstekt köttfärs med mozzarella. Träningsvärk i varenda muskel efter ett mördarpass imorse. Okej, jag vet inte hur ett inlägg som detta ska få er att känna wooow den här bloggen vill jag fortsätta läsa!! Astråkigt första inlägg ju. Ledsen för det. Jag ska bli roligare, jag lovar. Att försöka. Måste bara vänja mig lite, okej? Okej okej. Vi  börjar så. Fy fan vilket jävla skitinlägg. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0