copy <3

Hej vänner. Måste ba uttrycka mitt gillande här. Befinner mig hos Sandy just nu, vi båda är väldans trötta för stunden och tänkte dra på en film inom kort. Husfrun har bjudut på ryggbiff, ugnsbakad potatis med sparris och tomat. Vi har druckit italiensk champagne och ätit chokladtryfflar. Sämre torsdagar har man ju haft. Efter skolan idag hade Mange styrt upp julklappsleken och vi satt allihop på golvet och tävlade om flest klappar. Jag vann ett yatzyspel, medan Christian fick intimservetter och Malin fann en fickplunta med brännvin i sitt paket. Sen drack vi glögg allihopa och pulsade runt i snön för att hitta en bra backe där Hampus kunde åka på sin nya stjärtlapp. Där stod vi hela gänget, som nio föräldrar och applåderade när Hampus för tredje gången halkade ner i snön. Der kändes okej att skiljas åt idag för jag vet att vi ses imorgon igen. Dock blir det nog lite sorgligt imorgon när jag vet att det dröjer nästan fyrtio dagar innan vi återförenas igen. Men hörrni, nu kör vi film. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0