hoppas detta paket ska passa, åh jag elskar mandelmassa!

På grund av vår julmarknad i helgen, har bloggen bortprioriterats. Ledsen för det. Eller nej, det är jag väl egentligen inte. Mycket julmys på Forsbergs i helgen alltså. Alla studenter hade gjort ett grymt bra jobb och det var väldigt mycket fina saker som såldes. Jag och Anna hade skapat en hörna som vi döpte till "RIMSTUGA - vi fixar biffen för en tjuga". Där sålde vi hemmagjorda julkort och så rimmade vi på beställnig. För att komma in i rätt mood, rimmade vi på allt vi sa under helgen. Typ. Längesen jag skrattade så mycket.
Här rimmade vi på en dvd-skiva som endast visar en brasa. Ni vet?

Vi vill inga risker ta
därför bör du denna ha
Passar bra när du stämningen vill höja
men den värmer inte, så ta på dig en tröja
Sätt dig ner, luta dig tillbaka
och njut och glögg och pepparkaka

Tänkte bjussa på det sista rimmet som skrevs innan allt var över... Detta fick Per i D2:an.

Hoppas du får en väldigt fin jul
fast du inte är så kul
hade hoppats på med hjälp i stugan
tack för tjugan!
jaha du såg inte att vi tog den från din ficka?
åh nu blev jag sugen på lingondricka!
men i alla fall, gott nytt år
snälla, gör nåt åt ditt hår...

Måndag idag, och jag är ledig. Har redan hunnit med ett hårt träningspass och nu tänkte jag tvätta och sen förhoppningsvis träffa farsan. Long time ago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0