slutspurten innan lovet.

Inatt sov jag i underställ och nu sitter jag här med skidstrumpor och hoodtröja och försöker skapa värme... Ska det behöva vara så här? Va?

Annars måste jag faktiskt medge att jag mår sjukt bra just nu. Trivs liksom med livet och det är ju fantastiskt härligt på alla sätt. Ser fram emot att svetta mig igenom ett afrodans-pass imorgon och sen slappa i soffan med fint sällskap. På torsdag är det pyjamasparty som står på schemat och på fredag kör vi skolavslutning (åh lågstadieflashbacks) vilket betyder julmingel i skolan och därefter fezt! Mmmmm, livet smakar mykebra.

Kommentarer
Postat av: Burman

Pyjamasfest will RULE.

2010-12-07 @ 23:21:27
URL: http://www.toniteonly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0