todo-listan bli längre och längre.

Jag ligger efter i schemat! Skulle bjussat er på ett inlägg om mina föräldrar igår ju. Inte gjort. Ska skriva en inledning på en självbiografi som ska vara klar imorgon. Inte börjat. Skulle ha gjort över tjugo julkort till idag. Inte gjort. Fan. Istället sitter jag här, på Vetebullen och dricker cappuccino. Och så har jag köpt ett par vinterskor på Judits Second hand... Femtonhundra spänn bye bye. Fan igen. Fast ändå inte, i'm in love with them. Och nu sitter jag och bloggar!? What the... Måste göra julkort. Måste skriva. Måste ha möte inför presentationen imorgon. Måste träna. Måste städa hemma. Måste handla mat. Måste sluta blogga först och främst. Skönt att jag är en sån som inte påverkas av stress. Jävla tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0