update.

Har varit lite frånvarande här, jag vet det. Eller aa det vore ju konstigt om jag inte visste. Har jobbat sen jag slutade skolan vilket har varit väldans kul faktiskt. Har stått på Åhléns och NK, där jag kommit med julklappstips till julstressade människor, så att de kunnat bocka av lite från to-do listan. Bra ju. Har också (massa peppar) hållit (säger man inte hållt? jag ville det men datorn sa nej) mig frisk under hela tiden, vilket är ett under. Ikväll har jag pysslat och haft mig. Ätit pepparkakor och lyssnat på James Morrison. Ser fram emot att mysa med familjen ett par dagar nu i jul och sen blir det till att träffa invandrarna! (vännerna som återvänder från studentstäderna) Big LIKE på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0