känner mig listig idag.


Du heter?

Nathalie Desmond

Smeknamn?

Natta, Nattis, Nath

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Fix you med Coldplay

Beroende av?

Inget. Eller okej. Choklad då

Vad tror folk om dig?

Vet inte? En del tror att jag alltid är glad.

Stämmer det?

Att jag alltid är glad? Inte alltid... men jag är en glad typ. Provocerande va?

Vad får du oftast komplimanger för?

Ögonen tror jag. Och mitt hår

Hur imponerar man på dig?

Tror att man klickar med vissa personer. Att imponera medvetet tror jag inte på..

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, ganska ofta faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"Jag o jessica o du på lunch imorgon kl 13?" från Josephine.

Var bor du?

I en uthyrningsdel i en villa i Täby.

Trivs du där?

Nja. Skulle föredra en lägenhet i stan.

Hur svarar du i mobilen?

Nathalie

Vem ringde du senast?

Oscar

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Massor. Att han låg på ett golv, att han hade ätit julmat och att han ska lägga till "Glänt" som namn. Och att vi måste ses innan han åker tillbaka till San Francisco.

Antal timmar sömn inatt?

Typ nio! Gött

Sov du ensam?

Nej

Brukar du komma i tid?

Jag försöker!

Hur känner du dig nu?

Mätt. Trött. Nöjd.

Vanligaste färg på dina kläder?

Svart.

Vad tycker du om fötter?

Bra att ha.

Vad saknar du?

Många av mina vänner!

Hade du en bra kväll igår?

Yes. God mat på bordet och Die Hard på teven.

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Mellan elva och tolv på vardagar.

Är du blyg?

Skulle jag väl inte säga. Jag är social men ändå ganska reserverad.

Sysslar du med någon idrott?

Inte just nu. Däremot har jag dansat i nio år. (Inte nonstop)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Tror på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt?

Nope

Är du nöjd med ditt liv?

Just nu, ja.

Vad gör du i morgon?

Äter lunch med Jessica och Josephine kl 13! Och så ska jag ha uppesittarkväll hos mamma!

En speciell dag du minns?

Gårdagen. Jag minns den mycket väl… eftersom den inträffade igår.

Du samlar på?

Dagböcker fyllda med mitt liv! Deni.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Oftast är det mamma.

När grät du senast?

Var nära att gråta lite imorse på tunnelbanan när jag läste en krönika. Den var så fint skriven (och jag får min mens nästa vecka...)

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Köpa en lägenhet och dra till solen!

Vill du gifta dig?

Ja.

Vill du ha barn?

Absolut. Jag vill ha tre barn – ett av varje.

Är du musikalisk?

Ja men det är jag väl. Önskar mig dock en sångröst i julklapp!

Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans?

Ja. Men inte tillsammans med varandra.

Vad längtar du till?

Ser fram emot att bli klar med min utbildning och börja jobba med det jag älskar. Och så längtar jag till det att jag börjar tjäna snormycket pengar.


Kommentarer
Postat av: Malin

"Vill du ha barn?

Absolut. Jag vill ha tre barn – ett av varje"



haha du gör min dag nath!! PUSS

2010-12-23 @ 08:28:25
URL: http://knaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0