mitt tvåtusentio.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, massor! Jag skaffade mitt första egna boende, sökte till min drömskola och kom in, började ta körlektioner, bodde på ett all-inclusive-hotell, sprang ett lopp, köpte en svindyr dator, åt färska croissanter på en takbalkong i Cannes...

Har du några nyårslöften?

Jag vill hitta en bra praktikplats i vår, ändra på min boendesituation och hälsa på mina vänner oftare. Fast jag ser det hellre som mål än löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nä, inga nära vänner.

Vilka länder besökte du?

Italien, Frankrike, Grekland, Spanien.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

21 juni, 2 augusti.

Vad var din största framgång 2010?

Att jag förstod hur jag vill leva mitt liv OCH såg till att börja leva det.

Största misstaget?

Kan inte komma på något större misstag. Kan dock tycka att jag varit lite oengagerad i min firma som jag startade i oktober förra året. Måste fakturera det sista och sen ska den läggas ner. (Påminn mig om att skaffa en revisor som sköter allt nästa gång jag startar bolag :-)

Bästa köpet?

Biljetten till Marbella? Hade nog dött hemma annars.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat kanske. Värt!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket! Blev väldigt glad och lättad över antagningen till skolan.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Waka waka!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Första halvan av året - ledsnare. Andra halvan - gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Tjänat mer pengar!

Favoritprogram på TV

Ensam mamma söker, hehe.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Cool. Som alla andra år. Eh... nä men inte vet jag.

Den bästa nya personen du träffade?

Alla underbara vänner i klassen! Och M :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0