vilken provsmakare är du?

Idag och igår har jag jobbat med ett event för Lindt choklad. Jag har stått på Coop Extra på Medborgarplatsen i kockoutfit och delat ut Lindorkulor. (mmmmm!) Såg ut som han i reklamen, ni vet? Jag hade kul, som oftast när jag demar. Man träffar ju alla sorter liksom... De som frågar om en till, och en till och en till tills de är mätta och nöjda över att har fixat en billig lunch. De som går runt runt runt och bara glor tills man frågar om de vill smaka och först då vågar de sig fram. De som bara springer fram och tar en näve utan att säga något. De som smakar och känner att de får dåligt samvete om de bara drar direkt. Dessa står ofta kvar någon minut för att övertyga mig om att de ABSOLUT ska köpa detta nästa gång men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0