blaj.

Jag har påbörjat ungefär fem olika blogginlägg idag. Inget har publicerats. Som ni ser. Förutom det här då. Det minst intressanta. Så kan det gå.

Idag har jag grinat två gånger. Första gången när jag lyssnade på Gabriellas Sång. Ni vet, den från Så som i himmelen. Alltså den är så fin så jag dör. Vet ej varför jag skriver detta, men HEY man kan ju inte alltid va tuff å ball. Andra gången var när vinnaren i Biggest Loser utsågs. Han hade gått ner över sjuttiofem (!) kilo och blev så sjukt glad. Så jag fällde några tårar för hans skull. Det är väl okej kan jag tycka. Medmänsklighet kan man väl kalla det?

Resten av kvällen har jag ägnat åt att pyssla. Min mor fyller år imorgon och som fattig student gäller det att vara kreativ. (Du kommer få finare och dyrare presenter om ett par år mamma. Håll ut!)

En sista grej ba innan jag slocknar. Lyssna på denna. Om ni vill alltså. Jag skulle gjort det om jag var ni. PuzzzzZZzzzz.

Kommentarer
Postat av: Denice

den var ju bra men det är iallafall inte kenza som sjunger..

2010-11-23 @ 00:05:31
URL: http://tussufarlini.blogg.se/
Postat av: Nathalie

i know :)

2010-11-23 @ 07:50:30
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0