en betydelsefull händelse.

På torsdag ska jag presentera en händelse i livet som betytt mycket för mig. Ikväll har jag klurat lite på detta. Jag började från början, gick igenom år efter år. Vad har format mig? Vilka personer har påverkat mig? Väldigt mycket. Och väldigt många. Men jag kom på en händelse som har spelat en stor roll för hur mitt liv har sett ut och ser ut idag. Det är en familjesituation och speciellt en person har en central plats i detta. Återkommer med hela berättelsen efter torsdag. Nedan ser ni mamma, pappa och två små tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

Oj tack! Haha.

En speciell händelse, spännande. Får titta in imorgon då. :)

2010-11-17 @ 08:50:38
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0