en måndagssaga.

Idag lämnades alla våra sex tävlingsbidrag in till Bonnier. Mötte upp Amanda i skolan i morse för att göra klart det sista. Vi fick ihop ett wild card också, ett annonsförslag som gick från idé till färdigt bidrag på bara tjugo minne. Om det uppslaget vinner hela skiten så lovar jag att springa naken ett varv runt skolan! (Mest för att hedra alla nakna människor som syns i vår annons).

Efter inlämningen hade jag och Malin ett inspirationsmöte på Odenplan. Vi skrev en brief för vårt kommande projekt som jag är grymt peppad inför nu. Därefter tog jag min nyvunna energi och sprang bort den på SATS. Släpade mig sedan hem till Täby där jag landade i mammas famn. Nu har jag precis kommit hem till min lilla boning och funderar på att somna tidigt. Vore skönt, trots att jag är ledig i morgon. Snipp snapp snut så var måndagssagan slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0