lugn morgon blev stressig morgon.

Innan jag somnade igår, ställde jag alarmet på 06.30. Lite tidigare än jag behövde gå upp egentligen, men då kunde jag ligga kvar i sängen en halvtimme och titta på nyhetsmorgon. Klockan ringde på utsatt tid imorse och jag njöt av att inte behöva stressa upp. Drog på tv4 och vilade ögonlocken. 08.20 vaknade jag igen. Sju minuter innan bussen skulle gå. Kastade i mig frulle, drog på mig en varm tröja (och övriga kläder) och sprang mot bussen. Hann frysa knäna av mig och krocka med en kvinnas armbåge innan jag äntligen anlände till skolan. Tydligen har vi inte vår idépresentation förrän i eftermiddag så tills dess kör vi på eget arbete... Slappt. Längtar tills jag ska svettas på gymmet senare i eftermiddag.
Jag dör snart i detta kalla land :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0