samlingsplats.

Jag har precis blivit medlem i She Creatives, vilket är ett nätverk för kvinnliga kreatörer inom reklam, webb och film.

"Vi arbetar för att bygga skarpare, starkare och mer synliga kvinnliga kreatörer. Över företagsgränserna samlas vi för att dela erfarenheter, inspirera varandra och knyta kontakter. Nätverket är en källa att hämta positiv kraft och energi ur."

Jag tycker att det låter som en bra grundidé men jag tycker att det är lite jobbigt med alla mail som trillar in hela tiden. Fick min ansökan godkänd igår och har sedan dess fått över tjugo mail från personer som söker föreläsare, bostad i London och bra tryckeri. Det låter ju sjukt bra att kunna sammanstråla på ett ställe där alla brinner för liknande saker, men jag orkar inte ha en miljon olästa mail i inkorgen varje dag... Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0