om jag bara får välja en...


Huvudstad Måste säga Stockholm. Och Rom.
Dryck Vatten för att släcka törst. Rött vin för att njuta.
Mat Fisk och skaldjur! Men också kött. Mmm.
Tidning Börjat gilla Amelia. Har jag blivit gammal?
Musik Michael Jackson, always.
Mascara Maybelline Great Lash. Intressant? Kanske.
Godis Choklad.
Parfym Ralph by Ralph Laurent.
Resemål Jag vill till Sydafrika.
Klädesplagg Nåt som är svart, soft och snyggt.
Dag på året Första dagen på våren som man kan ta av sig jackan och värma sig i solen.
Ämne i skolan Svenska och idrott.
Skor Converse.
Accessoar Halsduk. Och mössa. När jag tänker efter; vintern kanske inte är så pjåkig ändå.


Nu så, kära vänner. Er tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0