not too cool for school.

Hej och god morgon! Tyckte det var dags att hälsa på här. Befinner mig i skolan just nu med Anna och Sofi. Egentligen börjar vi inte förrän om en timme, men vi har laddat upp med frukost och kaffe för att gå igenom vårt projekt inför julmarknaden. Den 4-5 december kommer Forsbergs anordna en julmarknad och vi ska alla hitta någonting att sälja. Vi har lite idéer som vi nu ska försöka sammanfatta och spika.

För övrigt så har jag haft en väldans bra helg; Jag har fikat många timmar med klasstjejer, druckit rött vin och ätit thaimat. Träffat bästa vänner efter för lång tid ifrån varandra, sett Notting Hill. Firat pappas dag, åkt fel i kollektivtrafiken och tack vare det, träffat en gammal skolvän. Ätit ostkaka med extra allt, somnat till Trollkarlens Lärling och skrivit ett filmmanus. Jag har sovit med sällskap och besökt en hälsomässa. Trots besök på mässan känner jag mig nu lite klen i kroppen och hoppas att det inte är sjukdom som lurar bakom hörnet...

Nu ska vi skriva julrim och mysa vidare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0