get to know me.

Fyra jobb jag har haft:
1. Servitris / bartender
2. Telefonförsäljare
3. Barista
4. Mediasäljare / projektledare / filmproducent

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Kill Bill
2. The Notebook
3. Pretty Woman
4. Armageddon

Fyra platser där jag bott:
1. Åkersberga
2. Täby
3. Sollentuna
4. Vasastan

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Vänner
2. Sex and the city
3. Seinfeld
4. Skärgårdsdoktorn

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Venezuela
2. Cannes
3. Egypten
4. Paris

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Facebook
3. Blocket
4. En massa bloggar

Favoritmat:
1. Inbakad oxfilé
2. Skaldjurspasta
3. Ugnsbakad lax
4. OST

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. På en paradisö
2. Mitt i min blomstrande karriär
3. På en restaurang (blev så hungrig efter alla tankar på mat)
4. I en säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0