hoppar du, hoppar jag.

Idag har jag och syster jobbat på Eckerölinjen, där vi pratade om och sålde Björk and Berries produkter. (Smygreklam hehe). Det gick bra som vanligt och tiden gick snabbt för vi hade roligt. Det har varit en dag då i princip allt har varit hysteriskt kul. Det mesta går såklart inte att återberätta, då det är typiska "man-skulle-varit-där"- scenarier.

Två män närmar sig montern där vi står och på en sekund får jag och Denise ögonkontakt och vi förstår precis varför. Männer STINKER svett, så vi smyger diskret iväg. När de sedan börjar intressera sig för produkterna, måste vi såklart gå fram ändå. "Hej, känner ni till Björk and Berries?" frågar jag. "Ja, vi har såna hemma. Eller alltså det är inte jag som använder dem" säger ena mannen. Både jag och Denise säger något i stil med "nej, jag kunde nästan tänka mig det" och sen skrattar vi så att tårarna sprutar.

Lite senare står vi och pratar med en dam om alla produkter och till en början verkar hon intresserad men helt plötsligt tittar hon på oss och säger "jag tror jag hoppar". Som tur var, kunde jag hålla skrattattacken inom mig tills det att hon hade gått iväg en bit. Var även nära på att börja sjunga "hoppar du, hoppar jaaag!". När jag sen skulle förklara detta roliga (tyckte jag) för en av tjejerna som jobbar på båten, ser hon mest förskräckt ut och verkar tro att ett självmord ägt rum på båten. Ibland blir det lite fel.

Oj, vad jag babblar. Det här kanske inte låter så roligt. Kanske var det inte det heller, men jag har i alla fall skrattat fram ett sixpack idag! Inte illa pinkat. Och så har jag köpt taxfree-glögg och rödtjut. NÖJD.

Kommentarer
Postat av: Michelle

HAHAHAH!!!

2010-11-04 @ 21:28:37
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0