puss syster.

Haha jag märker att jag försöker rädda den här ouppdaterade bloggen med bilder på mig själv. Lagom underhållande kanske...

Kan ju passa på att önska min underbara lillasyster grattis på födelsedagen! Vi firande henne igår, med kanelbullar och tårta. Bland annat köpte jag en halsduk till henne, en likadan som jag köpte till mig själv förra veckan. Hon är bara elva år nu, men känns ändå så stor. Jag köper saker till henne som jag själv har, vi kan låna kläder av varandra och prata kärleksproblem. Det är sjukt hur snabbt dessa år gått. Jag har hört föräldrar säga att de märker att de själva blir äldre endast genom sina barn. Jag förstår dem, för så känner jag med mina småsyskon. Jag minns så himla väl när jag och Denise fick tillåtelse att lämna syslöjden för att ta emot samtalet från mamma. Hon låg på BB när jag, helt darrig, svarade på min ascoola Ericsson A1018. Denise, ett år yngre stod och hoppade jämfota alldeles bredvid.
- Ni har fått en lillasyster, sa mamma. Hon ska heta Michelle.

Elva år sedan. Livet går fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ärligt talat.. Det var inte länge sedan jag fick möjligheten att meddela mina föräldrar att nu är världens finaste dotter född, och hon ska heta Nathalie ! Puss

2010-11-08 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0