bara resten kvar.

Jag har suttit fastklistrad vid ett worddokument hela kvällen. Förra veckan fick vi en uppgift av Björn som innebär att vi ska skriva en valfri text som ska sluta med följande mening: Det var tvillingar, en av varje. Japp. Känn på den ni. Jag kom på ganska fort hur jag ville forma min text men när jag skrivit min A4 (som hela texten skulle vara på) märkte jag att jag bara skrivit en inledning på min uttänkta idé. Fan. Då var det bara att plocka bort meningar och ord, vilket gjorde att hela texten fallerade, i princip. Men nu är jag klar i alla fall, tror jag. Den ska inte skickas in förrän imorgon kväll, men det är skönt att ha en dag extra, så att texten kan ligga å dra sig. Men skönt, en sak mindre denna vecka alltså. Nu återstår bara resten! Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0