en månads tortyr?

Vakna med The Voice slås alltid på hos mig på morgonen, det är ett skönt sätt att börja dagen tycker jag. Samtidigt som jag öppnade ögonen imorse, höll de på att prata om att årets trettio värsta dagar börjar nu. Okej, tack. Lagom taggat. 27 oktober - 27 november, "hur ska vi klara dessa veckor??", frågar de sig. Den mörkaste månaden innan julen drar igång. Jag undrar lite vad som är bäst i såna här situationer. Ska man bara tänka på att vi har en supermysig månad framför oss och bara ignorera alla neggon? Eller ska man förbereda sig på en månads tortyr, och därefter förhoppningsvis bli glatt överraskad över att det inte var så farligt som man från början trodde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0