like!

Malin Fan, jag kämpar med min! Skriver du rena dialoger eller har du mycket miljöbeskrivning, tankar osv?

Christian Blandar friskt!

Sandra Du vet Christian, det är en konst att kunna hålla sig kort också..

Johan ååhh.. jag kommer ingen vart! får kanske hälla upp ett glas inspiration..

Magnus Du har inte lust att skicka över två sidor, har bara dravel såhär långt ...

Anna aw värsta klass-ångest-chatten! gulligt! ♥

Malin klaaaaar

Nathalie tips: dra på nån kanal på teven och anteckna vad som sägs! puss

Christian Jag gjorde som Desmond sa, men nu har jag istället en hel sida med "oh yeah, harder!" Fel kanal?

Nathalie skicka gärna över texten, jag kan korrekturläsa...

Magnus Ekbladh eeehm ... jag kan också "korrekturläsa" om det behövs ...

Anna
Kul att se att ni är så hjälpsamma! själv ser jag fram emot när Christian ska läsa upp den...

Sandra Haha jävla obsklass alltså ♥


lånar en passande bild av anna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0