Nu sågar vi männen!

Friday for real. Shit vilken grym vecka jag har haft. Känns som att jag tänkt "fasen en sån bra dag!" varje kväll. Kuuuuul. Idag med. Jag och Anna satt på stammiscafét hela förmiddan och jobbade med en kampanj för en tjejkväll som skulle äga rum på Bygg-Ole, ett byggvaruhus. En kul uppgift, nästan för kul. Jag kände liksom att det fanns lite för mycket bra grejer att hämta hem, men bara för det så blev tankarna mest ett enda stort garnnystan som var svår att trassla ut. Fick ut en rubbe som löd "Ikväll sågar vi männen!". Resten av idéerna kanske går att använda vid andra tillfällen. Då kommer idéboken väl till hands!

Kaffe & Drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0