so fresh you can taste the crunch.

Vilken jäkla lyxlirare jag är, känner jag. Har haft en grym helg utan utgång och idag har jag spenderat hela dagen med träning och relaxing på Planet Fitness spa-avdelning. Min bubbelpoolare Jessica var med och det var tur, för vi hade mycket babbel att ta igen! Har knappt varit hemma på hela helgen, men nu njuter jag av ensamheten och planerar att ta en långpromenad imorgon bitti innan plugget. Snälla gud ingen snö imorgon okej? Detta är första söndagen på sex veckor som jag inte är bakfull. Känner mig frääääääsch. Och lite trött. Men på ett bra sätt. En vecka till, sen får jag lov. Haha, får jag lov? Ja det får jag. Höstlov. Oj se där, nu trillade det visst in pengar på kontot också! Det går bra nu vill jag lova. Höstlova. Äh, fasen. Mycket trams blevre här, men det kan det väl få va? Nu lägger vi locket på och så hörs vi imorgon igen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0