onsdagstradition.

Förut kunde jag ofta känna att jag hade så himla mycket inom mig, och jag visste inte hur jag skulle uttrycka mig för att bli kvitt alla tankar, känslor och sånt som bara ville formuleras. Idag arbetar jag dagligen med att uttrycka mig i skrift och jag har märkt stor skillnad sedan jag började plugga. Nu för tiden är jag oftast trött på kvällen och tom i huvudet. Allt som velat formuleras har tagit plats i en annons, idébok eller en diskussion i klassen. Det är en skön känsla och jag tror att detta kanske tyder lite grann på att jag hittat rätt.

Varför är jag extra sentimental på onsdagar? Kan det möjligtvis bero på Bonde söker fru?
Eller kanske Afrodansen? Det är ju mina två onsdagstraditioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0