F som i Forsbergs!

(skulle publicerats för tre timmar sen...)
Fredagslunch och jag är glad som en mört! Eller var det gnu? Vi har lekt hela morgonen, gjort associationslekar och tänkt utanför boxen. Utefter uppritade bilder fick vi tänka fritt på vad verket kunde tänkas vara. Min grupp kunde associerade alla bilder till mordvapen, medan Sofi och Anna tänkte att det mesta var blomkrukor. Ett öppet sinne är viktigt att ha ... Nu har vi precis hämtat ut våra fina skoltröjor! Helst ville jag ha luva på min och gärna lite mer resår i halslinningen. Men okej, jag kan andas en annan gång!


Kommentarer
Postat av: Burman

SÄXY!

2010-10-29 @ 16:45:27
URL: http://www.toniteonly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0