söndagsångest fast tvärtom.

Hade en grymt bra kväll igår! Slog ihop ett gäng tjejer som var helt främmande för varandra. En halvsyrra, en klassis och en jobbvän. Alla tre är sociala och roliga så det vart bra och lyckat! Dock tappade vi Trille på Berns men så kan det gå när blå bär är blå (eller hur vare denice?). Trots en sjukt slö och trött dag så är jag glad! En vecka med massa deadlines väntar och jag känner mig laddad inför för det mesta som står i kalendern :) Haha, jag har söndagsångest fast tvärtom.

Nu ska jag skriva en text som handlar om följande: Peter Jihde, Roger Pontare, Rio de Janeiro, Coca-Colas hemliga recept, en tång och en badboll. Eh.
Ska bli spännande att se
vad som går att göra av de.

Kommentarer
Postat av: Dencel

Ja precis, man kan också köra när lingon är röda eller nått liknande. Trixa inte för mycket bara :)

2010-10-03 @ 21:10:22
URL: http://tussufarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0