bra drag.

Lyssnar på King of Africa i klassrummet, släpper loss som om vi vore statister i musikvideon! Speciellt Anna. Om jag ska vara helt ärlig så undrar jag vad hon gör här på Forsbergs. Hon borde vara på Brodway, utan tvekan. Alla sitter och jobbar med sina grupparbeten men jag och Runan är klara sedan länge. Trots att vi jobbat med det i max en timme... smaka på den, ni som satt kvar i plugget till kl 22.00 igår! Hehe. Okej vi väntar med att vara kaxiga tills efter redovisningen. Nu ska jag skriva en tre sidor lång dialog. Synd att jag blev lämnat ensam precis, annars kunde jag bara ha fört över folkets samtal i text. Ja, vilken bra idé. Nu drar jag till en mer folktätt place. Tja.

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, det där var det finaste någon någonsin sagt till mig!!!

2010-10-05 @ 16:31:31
URL: http://annamania.wordpress.com
Postat av: Nathalie

det skrevs med äkta kärlek!

2010-10-05 @ 18:28:28
URL: http://nathaliedesmond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0