vill ni boka min tjugofyraårsdag? först till kvarn!

Skrev klart den knäppa texten i skolan och hänger nu med Sofi på ett av Odenplans alla cafén. Snart bär det av hem till farsan för att fira syrran. Igen. En av fördelarna med att ha skilda föräldrar. Tårta två dagar i rad! Pappa blev dock lite avis igår tror jag, för han ringde och frågade om han inte kunde få boka mig på min tjugotreårsdag. Det har fallit sig ganska naturligt att vi firat våra födelsedagar hos mamma de senaste åren, då Denise bor där och jag bodde bara hos mamma de senaste åren innan jag flyttade hemifrån. Men nu har pappa bokat onsdagen den 9 mars 2011 alltså. Inga problem för mig, jag gillar planering och framförhållning.

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag tjingar den!!

2010-10-07 @ 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0