Fillekring.


Okej, det gick tydligen inte att visa. Synd. Kan ju ladda upp hela grejen på youtube och länka men det orkar jag nog inte. En annan dag kanske. På torsdagar, som idag, äts det ärtsoppa och på lördag är det fest. Men fredag är nog ändå den dagen som känns bäst. Eller?

För mig blir det en pluggisfredag, vilket känns gött. Har en del stora uppgifter att ta mig an! En ölkampanj ska kommas på samt medier att presentera denna i. En dialog på tre sidor ska skrivas och min bokinledning ska äntligen avslutas. Idag berättade jag och min grupp en story om en kvinna som blev taget på rumpan i tunnelbanan av en man som hade handprotes. Om det fortfarande är kul i skolan? Hell yeah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0