for your information.

Första gången på tre veckor som jag vaknat av mig själv. Pig som en gris är jag nu efter ett shapepass med morsan och en frulle i sängen. Att berätta att den nu är full med smulor förstör lite den härliga bilden av min morgon, så vi skippar nog det.

"jag kommer aldrig att skaffa en blogg! varför ska jag dela med dig av vad jag gör på dagarna, det är ju ingen som är intresserad av att läsa det??"

Nej det är ju ingen. För vem läser boggar nu för tiden? Och en del personer som skriver om vad de åt till middag och vilka skor de planerar att köpa, har ju inte över hundratusen läsare i veckan och tjänar bättre än en högstadielärare.
Jo. Folk vill läsa om andra människors liv. Annorlunda liv. Vardagliga liv.
Nu ska jag duscha, sen klä på mig och sen åka in till stan. Så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0