sooooool.

Lunch! Första gången med egen matlåda till och med. Tänkte ta en fräsch bild som jag kunde visa men
1. Who cares?
2. Den såg inte ett dugg fresch ut.
MEN god. Så, nu har vi rett ut det. Det är en uuunderbar dag för er som missat det. Farsan ringde tidigt imorse för att säga att det är världens bästa torsdag idag. Bara allmänt sådär och det var ju mysigt! Världens bästa vet jag inte, men säkert topp tusen. Undrar hur många torsdagar jag upplevt? Topp tusen måste vara grymt bra? Nä den här torsdagen kvalar nog inte in på den listan om jag tänker efter. Den bjuder på sol i alla fall, det tackar vi för.
Nu anländer Björn och lektionen kan börja! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0