sunday.

Morning, typ. Tog ett titt på dagens schema och där stod det PLUGG med stora feta röda bokstäver. Passar på att äta lite frulle samtidigt. Himla fin dag idag, inte sant? Bla bla bla. Jag ska fråga en kär vän om jag får bosätta mig i hennes lägenhet under kommande vecka. Skulle vara både skönt, med tanke på att jag kommer närmare plugget men även mysigt att få lite sällis. Börjar nästan tröttna på mitt eget sällskap nu... 

 

Dator då. Ska försöka shoppa en idag... synd att jag är så extremt ointresserad av allt som har med teknik å göra. Bryr mig liksom inte över huvudtaget. För min del skulle jag verkligen kunna gå runt med en nokia 8210 och farsans gamla PC. Men det gäller att hänga med i svängarna nu när man är mediatjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0