tårta och jordgubbschampagne. det är ju lördag.

Hej kompisar.
Idag har jag skissat på annonser, köpt en asbillig tröja, ätit tårta och druckit jordgubbschampagne. Jaha, nä jag tyckte jag hörde någon som frågade. Anyway... Jag vilade verkligen upp mig den där sista veckan på sommaren och bunkrade upp med energi. Nu gör jag av med den. Spännande att se hur mycket som finns på lagret. Har sovit ca sex timmar per natt hela veckan plus att jag druckit öl två av kvällarna. Pluggat och jobbat. Känns bra att vara sysselsatt, då slipper man tänka så mycket.

Hade yoghurtprovning med syrran nu ikväll, var ju tvungen att ta slut på dem innan bäst-före-datumet passerat. Planer för kvällen? You tell me. Eller nä you don't. Men vi får se. Ska ba checka energilagret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0