tidsfördriv.

Är du...


Arrogant:

Osäker: sällan

Trött: just nu? ja

Intressant: jag vill säga ja så jag säger ja

Smart: jarå

Barnslig: ibland

Liten: om man jämför med nån som är stor så är jag liten

Skoltrött: nej. skolpigg

Rolig: askul

Pratglad: ibland

Frågvis: alltid

Organiserad: försöker

Hälsosam: när jag vill

Blyg: njäe

Lätt uttråkad: ja

Vegetarian: nesch

Besatt: inte av nåt

Filosofisk: ja det kan man kanske säga

 

Har du...


För många vänner:
för många? ne

Tvångstankar: hade när jag var yngre

Färgat håret: längesen nu

Brutit några ben: nope

Några piercings: tre hål i öronen

Egen dator: jepp, två

Bra självförtroende: ja

Komplex: nä

Kysst någon: det har jag

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Varit kär: ja

Dumpat någon: ja

Gjort något olagligt: ja

 

 

Vem...


Saknar du:
alla mina pluggisar till vänner

Vill du döda: nej ingen
Kramade du senast: malin

Skrev du till sist: annica

Vill du vara som: mig själv

Fick du sms från senast: jessica

Ringde dig senast: jenny

Ska du gifta dig med: fortfarande oklart

Får dig att skratta: mamma. till och med på sjukhuset :-)


Kommentarer
Postat av: Mami

Haha, ja älskling, vi skrattar mycket o ofta ihop och även där man kanske inte bör..

Puss puss

2010-09-14 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0