Big Mac.

Idag mina vänner, är jag helt schlut. Kvällen igår var najs, Malins pojkvän övervann scenskräcken och bjöd på ett gäng fina låtar. Somnade alldeles för sent och vaknade alldeles för tidigt. Dålig kombo.

Äntligen har jag och två klassisar kommit igång med ett projekt som vi filurat på ett tag. Domännamnet köptes idag så nu är det bara resten kvar! Mucho spännande. Ni minns att jag köpte min nya vän Mac för lite mer än en vecka sen? Jo precis. Jag tycker att det är viktigt att man går långsamt fram i nya relationer, tar det varsamt och försiktigt, ingen stress. Jag känner hur han tittar på mig där genom kartongen och jag kan känna att det är dags att ta steget. Nu ska vi lära känna varandra. Imorgon ska han till och med få följa med till plugget för första gången.

Nu ska jag vara barnvakt en timme, sen är det teven som gäller för resten av kvällen. Så jela skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0