jag glider...

Härlig kväll igår med klasstjejerna! Kul att visa skåningen var man ska dansa på kvällarna! "jag vill ha donKen" skrev malin 02.05. Cheesburgarna ett par minuter senare blev kvällens enda utgift! Tack Nathalie /plånkan.
Kom precis hem efter ett besök hos mamma där vi bakade äppelpaj och drack kaffe. Hon berättade om hennes och Pers kväll igår, (hennes man) att de käkat ute och sen hälsat på en vän på Ljungrens. Jaha, men vänta lite här. Det var ju där jag var..? Haha. Om jag hade sett min mamma ute i vimlet igår vid elvatiden så hade jag förmodligen bara vänt om och lovat mig själv att inte dricka mer. Trodde att chanserna att stöta på Jude Law på dansgolvet var större än att se morsan där. Så det kan bli va.
Nu ska jag äta yoghurt med valnötter, kvällen till ära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0