"någon som kan köpa ut?"

Mina fötter är sönderdansade och jag funderar på vilka jäkla sulor afrikaner måste ha! Fast å andra sidan kanske de inte dansar runt på parkettgolv... yeye. Mycket bra dag idag! Vi fick bland annat visa upp reklamer som vi tycker är bra. En som jag ville visa men inte kunde hitta på youtube är den där glasögonreklamen. Synsam tror jag det är. En man står utanför en av deras butiker och försöker desperat få kontakt med förbipasserande.
"Hallå, tja. Kan du köpa ut åt mig...? nähe. Men... kan du köpa ut då?" De vill informera om att du som kund får din ålder i procentrabatt. Han raggar alltså gamlingar som kan köpa ut glajjer åt han. Fenomenaaaalt ju.

Andra schyssta grejer:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0