äter choklad och kollar film. jaha?

Farligt att blogga på söndagkvällar. Speciellt om man inte vill blotta hela sitt känslotillstånd! Haha. Det blev ingen tillfällig flytt till stan. Stannar här ute på vischan istället, inget fel med det inte. Jag skriver redovisningsmanus, äter choklad och kollar på treans långfilm. Alltså, det är ju en sån här blogg jag INTE vill ha. "Idag har jag gått en promenad och det var trevligt". Jaha? Och? Nä jag får skärpa mig.

Fan alltså, jag föraktar mig själv när jag känner att jag inte tål vissa människor! Jag vill vara en öppen själ och släppa in alla typer av personligheter, acceptera att alla är olika och se det fina i det. Den lilla ängeln på min högra axel kan inte förstå min frustration över att behöva konversera med vissa människor, medan den lilla djävulen säger att man inte kan älska alla och att det är okej. Att man till och med kan få tycka väldigt illa om vissa. Bör man jobba på att kunna se det fina i varje individ eller är det okej att bara inte vilja ha med en del personer att göra?

Kommentarer
Postat av: fröken fredlund

det är helt okej att inte vilja ha med en person att göra! känner man så, då ere ju det som står i vägen för relationen :) och man ska lyssna på sig själv!

2010-09-06 @ 05:50:21
URL: http://blogg.passagen.se/fredlund/
Postat av: Nathalie

tack för klok respons fröken fredlund :D

2010-09-06 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0