(vi har börjat jobba mycket med skiljetecken i plugget och jag har visst hittat en favorit. efter kaninöronen då)

Hemma! (Eller aa okej, för en timme sen.) Just nu måste måste måste jag skriva på min bokinledning som tydligen skulle vara klar idag. (?!) Missade det totalt. Så nu blire skrivmaraton ikväll, kreativ presentation imorgon och sen är det bara att ta sig an nästa uppgift. Påt igen ba! Den här utbildningen känns så perfekt denna höst och vinter. Ser verkligen fram emot många mörka kvällar med värmeljus, lussebullar (Närå jenny, jag lovar att inte äta någon innan första advent), ett blankt papper och en blyertspenna. (Nej igen, jag tänker inte övergiva handskriften bara för att jag träffat Mr. Mac). (Många perenteser i denna lilla text). (Sorry, va ba tvungen, hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0