blaj.

Presentationen av vår reklamfilm gick svinbra. Vi fick bra feedback och det var roligt att se de andra gruppernas filmer. Unnade mig en biff med bea i solen efteråt och nu känns soffan som min absolut bästa vän. Ikväll ska jag äta massor med ost!!! (love ost)

Guldäggsgalan igår ju. Himlans kul på alla sätt. Fick en ny kompis på köpet också, hur bra? Var nämligen ute och åt tillsammans med en tjej som jag bara träffat en gång tidigare. Vi drack lite vin hos henne och dansa runt tillsammans på efterfesten igår. KUL VA? svar: ja.

Fasen jag är inte så skarp idag. Läste precis detta hos Anna. Har endast ett vagt minne av att jag var i skolan imorse... Haha. Nerå. Men oavsett, låten! Coconut tree. Grym ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0