helgen.

Denna helg gick fort. Tydligen är det måndag redan? Jag sitter inlindad i en filt och ser på Nyhetsmorgon just nu. Ska slänga ihop lite frukost snart och sedan bege mig till skolan.

Trots att det känns som att det var fredag för ungefär en halvtimme sen, så har jag hunnit med en del sen dess. Jag har till exempel varit på en kyrkogård och frusit aset av mig. Jag har ätit en underbar trerätters middag med ett härligt gäng (jag aldrig tidigare träffat) och betygsatt cheesecakes. Jag har sprayat vita tubsockor röda och lekt regissör. JAG HAR BOKAT EN RESA och i samma veva blivit urfattig. Jag har blivit inbjuden till "Salong Burman" där det även bjöds på vin och trevligt sällskap. Jag har sett min lärares band spela på Landet, jag har skrivit annonstexter och haft prestationsångest. Jag har solat på balkongen, sett Nyckeln till frihet och slagit rekord på Fall Down (312!). Jag har... nä, fan vi avslutar med det där rekordet tror jag. 312 liksom, hör av er om ni lyckas klå det.

Kommentarer
Postat av: Mami

312!!!! Otroligt! Super tufft att slå det. Puss o grattis

2011-04-14 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0