beslutsångest.

Denna kväll kommer att gå i skrivandets tecken. Vi har fått en roligt uppgift som ska lämnas in på torsdag. Jag ska välja ett av följande ämnen och skriva en A4 om det. Kan inte bestämma mig för vilken bara. Kan ni hjälpa mig? Vad ska jag skriva om?

  • Skriv om en frukost som egentligen handlar om döden.
  • Beskriv en kyss.
  • Skriv om ett gräl.
  • Skriv om din grannes erotiska fantasier.
  • Beskriv en kyss eller ett samlag som om du vore en sportkommentator.
  • Skriv banala rim.
  • Skriv en berättelse där varje ord börjar på samma bokstav.
  • Beskriv människor som stiger på en buss.
  • Skriv sista sidan i en kärleksroman.
  • "Nej, inte nu igen!" vrålade hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskriv människor som kliver på en buss!!;) puss

2011-02-06 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0