jag har tänkt lite...

Fyra månaders sommarlov betyder

1. Att jag hinner bli sjukt brun om solen känner för att visa sig från sin bästa sida.
2. Att jag hinner bli galet rastlös av att bara sola.
3. Att jag inte får in pengar därför att csn också tar sommarlov.
4. Att det finns en risk att jag avlider på grund av fattigdom. (Brun dock, men det är nog ändå inte värt det...)
5. Att jag måste skaffa mig ett jobb!

Har precis skickat iväg en ansökan till ett företag. Det känns som en fantastisk lösning om det skulle bli av. Där får jag hålla skrivandet uppe när jag tvingas hålla mig borta från plugget. Och samtidigt få lite pengar att köpa picknickmat för. Ge mig picknickväder nu, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0