sjätte försöket att publicera att inlägg.

Men, har jag inte uppdaterat på två hela dagar?! Har börjat skriva på ungefär fem olika inlägg sedan sist men tydligen inte publicerat ett enda. Jag har ju börjat skolan, det är en sak som hänt. Helt underbart på alla sätt och vis är det. Lilla familjen är återförenad. Veckan har rusat iväg och jag kan inte fatta att det är fredag imorgon! Sjukt. Fast okej, det är det ju inte kom jag på. Haha. Egentligen kan jag ju bara radera de senaste meningarna och låtsas som om jag har full koll men nu får ni se verkligheten och liksom vara med i flödet av tankar. Känns mer äkta ju. Men okej, torsdag imorgon då. Skönt, känns som att jag helt bom bang fick en extra dag! Undrar vad jag ska göra av den? Fast det vet jag ju faktiskt. Imorgon ska hela klassen käka middag och kanske dricka lite vin i skolan för att sedan heja på Johanna som ska göra dj-debut. Kan bli najs.

Ikväll har jag firat min far som idag påbörjar sitt fyrtioåttonde år. Mycket grattis till det. Vi åt tills vi nästan sprack (alltså måste bara fråga, minns ni en barnsaga där en katt åt upp en flicka och sen exploderade pga det? fan jag drömde mardrömmar av den boken när jag var liten, inte konstigt kanske?) och spelade sällskapsspel. Nu är mitt lilla rum färdigstädat och jag är färdig för sängen. Keep in touch mina vänner, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0