stjärnfall fast tvärtom typ

Jag har upptäckt en ny artist. Eller så kan man kanske inte säga. Det är ju inte direkt jag som gjort henne känd. Å andra sidan är hon inte ens speciellt känd. Än. Men jag har hittat henne och hon är grym. Eller hittat å hittat, äh vafasen ni fattar. Det var ungefär fyra år sen vi träffades, på en dopfika hemma hos en av mina vänners barnvaktsfamiljer. Vi började prata och kom in på att hon sjunger mycket och har bott i USA fram och tillbaka. Hon gav mig sin myspace och jag lyssnade väldigt flitigt på alla hennes låtar där ett tag. Men så har hon helt försvunnit ur mitt minne MEN igår kom hon tillbaka. En massa låtar som då fanns på hennes hemsida går tyvärr inte att få tag på idag, men på youtube kan man lyssna på en del. "Thing for you", "Win someday" och "Fallout" är grymma. Men jag måste ju bara säga det, mina damer och herrar.
Kom ihåg var ni hörde det först; Sofi Bonde kommer bli en superstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0