svinbra, om man SATSar på att dö.

Befinner mig på café Puck med Annamania. Knappt så att jag kan skriva detta inlägg. Måste luta armbågarna mot bordet för att undvika att någon liten muskel i armarna tvingas spännas och därmed anstränga sig... Ont, så ont. Drog med Sandra på ett crosstrainingpass idag vid Hornstull. Man har ju tränat fem dagar i veckan TYP sen julafton så flåset är det ju inge fel på direkt. Musklerna är vana att arbeta också, så det var ju bara att köra. Tänkte jag då. "Jag skulle tagit med min bok", slänger jag ur mig under första övningen. "Det här är ju rena vilopasset". Om jag fick käka upp det? Jag kan säga så här: För första gången på ett pass blev jag inte taggad när instruktören skrek "kom igen nu, fem till!" Jag blev svinförbannad. JAG ORKAR INTE MER, JAG KAN INTE GÖRA FEM TILL OM JAG SKA LYCKAS KOMMA HÄRIFRÅN LEVANDE ville jag skrika. Men det gjorde jag såklart inte. Jag gjorde två till och sen svartnade det för mina ögon och jag var tvungen att sätta mig ner. Hur det gick för Sandra? Sådär. Hon lämnade salen efter tjugo min.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha WORD! Jag tog mig vatten över huvudet på det där passet alltså.

2011-01-24 @ 21:08:25
URL: http://www.toniteonly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0