ägghuvud.

Kom precis innanför dörren efter en mykebra dag. En schtekig man som vi gjort ett idéarbete med denna vecka, bjussade på AW efter plugget. Vet att jag kanske nämnt detta förut, men fasen vad tacksam jag är över att jag hamnat i samma klass som dessa fina människor. En härlig bunt folk som jag gillar så mycket! Hade lite ångest över uppgiften som ska presenteras imorgon... Ni vet den där om att göra något nytt. Någonting jag aldrig gjort förut. Skulle egentligen velat ta tillfället i akt och göra någonting jag förmodligen aldrig skulle göra annars. Har gjort en grej nu ikväll, men väntar med att avslöja vad. Håll tillgodo!

Skulle egentligen vilja skriva ett långt inlägg. Ett lite mer vettigt och genomtänkt. Men jag orkar fan inte. Är så trött att det kan hända att jag somnar innan detta ens hinner publiceras. Hoppas inte. Det blir nog många timmar sömn inatt, vilket är bra. Behöver ladda upp för en hård helg: Kick off på Berns på fredag och 30-årsfest på lördag. KUL! Vet dock inte hur det ska gå att hålla igång två nätter i rad. Man är ju inte tjugoett längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0