kokbok för retards?

Okej, alltså jag älskar ju mat. Och så älskar jag att ta bilder på mat. Varför vet jag inte riktigt. Jag gör ju liksom ingenting med dem, förutom att lägga in dem i "mat"-mappen på datorn. Vad gör man med fina matbilder egentligen? Startar en matblogg? Säljer bilderna till kokböcker?

Alla blir ju dock inte supersmakliga. Som bilden nedan till exempel. Jag undrar verkligen vad jag tänkte när jag knäppte av den här... Undrar om någon skulle kunna publicera den i sin kokbok? Tveksamt va. Men kanske om tjugotusen kronor medföljde? Nja, fortfarande ytterst tveksamt.



Ps. Haha, som om en kokbok skulle skriva ut ett recept på hur man 'lagar' finncrisp med ost och prosciutto. Kokbok för retards i så fall.

Kommentarer
Postat av: Olafjeanett

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-10-14 @ 10:35:25
URL: http://olafjeanett.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0